🗓️ Perioada: 29.12.2024 - 03.01.2025
🕖 Ora plecării: 06:30
🚩 Locul întâlnirii: Parcarea din Piața Victoriei, București
🚩 IMBARCARE GRATUITA: GIURGIU
TRANSFERURI DIN TARA :
CRAIOVA = 45 EURO (225 LEI) DUS - INTORS
BALS 45 EURO (225 LEI) DUS - INTORS
SLATINA = 40 EURO (200 LEI) DUS - INTORS
PITESTI = 35 EURO (175 LEI) DUS - INTORS
Program:
Ziua 1 - Duminică 29.12.2024, ora 06:30: Plecare din București spre Skopje
Startul aventurii este în București, plecăm dimineața din Piata Victoriei călătorind spre Skopje, capitala Macedoniei de Nord. Sosire și cazare la hotel în Skopje.
Ziua 2 - Luni 30.12.2024: Skopje spre Durres ; Descoperind Durrës
După micul dejun, plecare spre Durres , unul dintre cele mai vechi orașe din Albania. In cadrul turul ghidat descoperim istoria, zidurile antice ale orașului, amfiteatrul roman și comorile arheologice ale orașului, de la fondarea sa și până la rolul său în diverse imperii până la farmecul său contemporan (Excursie opțională: 20 EUR/persoană).
Cazare la Hotelul Green Park 4* situat la malul mării Adriatice, unde te vei bucura de relaxare la plajă și peisaje minunate.
Ziua 3 - Marți 31.12.2024: Un mix de vechi și nou în centrul capitalei Tirana
După micul dejun explorarea continuă în Tirana, capitala Albaniei, un oraș unde tradiția și modernitatea se îmbină armonios. De la trecutul său otoman la influențele italiene și relicvele erei comuniste, Tirana este un oraș al contrastelor. Turul nostru include vizite la muzee, unde istoria complexă și evoluția culturală a Albaniei sunt expuse pe larg, și targul de Crăciun a Tiranei (Excursie opțională: 30 EUR/persoană).
Cină Festivă de Revelion: O seară dedicată descoperirii culturii albaneze prin muzică, dans și gastronomie la Restaurant Tradițional (Preț seara albaneza cu mancare, dansuri, DJ: 130 EUR/persoană. Meniu Cina Revelion: Aperitiv + Fel Principal cu Peste + Platou cu Carne + Sampanie + Desert. Open Bar: Bauturi Locale + Bere + Suc + Apa).
Cazare la Hotelul Green Park 4*, Durrës
Ziua 4 - Miercuri 01.01.2025
Zi libera pentru relaxare si plimbare la plaja.
Ziua 5 - Joi 02.01.2025: Durrës spre Skopje
După un micul dejun plecăm spre Skopje, traversând peisaje pitorești pe măsură ce călătorim din Albania în Macedonia de Nord. Sosim în Skopje după-amiază, orașul cu un amestec vibrant de cultură, istorie și arhitectură modernă și facem un tur pietonal în centrul orașului, explorând atracțiile principale: Podul de Piatră, Piața Macedonia și statuia lui Alexandru cel Mare. Cazare la hotel in Skopje.
Cazare la Hotelul Continental 3*/similar, Skopje
Ziua 6 - Vineri 03.01.2025: Întoarcere la București
Luăm micul dejun la hotel, călătoria noastră prin Balcani se încheie, ne întoarcem la București, îmbogățiți cu amintiri despre peisaje uluitoare, orașe antice și ospitalitatea caldă a oamenilor. Oprire pentru prânz și pauze pe traseu, sosim seara în București, in functie de trafic si formalitatile vamale.
TARIFUL INCLUDE:
Inclus
🚌 Transport cu autocar clasificat pentru turism
🏨 Cazare 5 nopți cu mic dejun (2 nopți la Skopje și 3 nopți la Durres)
🕵️♂️ Ghid din partea agenției pe traseu plus însoțitor de grup vorbitor nativ de albaneză
🛡️ Asigurare de călătorie și bagaje pe timpul transportului
TARIFUL NU INCLUDE:
Nu Include
🚶♂️ Excursii opționale: Tur de oraș Durres, Vizitarea capitalei Tirana.
🏰 Intrările la obiective: muzee, castele, atracții turistice
🏥 Asigurarea medicală și storno (nu este obligatorie, dar o recomandăm)
💰 Taxa de oraș
🍽️ Obligatoriu: Cină festivă de Revelion 130 EUR/pers (Meniu Cina Revelion: Aperitiv + Fel Principal cu Peste + Platou cu Carne+ Sampanie + Desert. Open Bar: Bauturi Locale + Bere + Suc + Apa )
vezi mai multe
NOTĂ:
1. Locurile în autocar se distribuie începând cu a 2-a banchetă în ordinea achitării avansului, iar pentru rândurile 1-3 se poate achita o taxa suplimentara aferenta fiecarei excursii
2. Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fără a afecta structura programului. Obiectivele menționate în program pot fi înlocuite cu altele, acest lucru nefiind dependent de agenție sau de turiști, ci doar de starea drumurilor, condițiile meteo, sau alte motive obiective.
3. Clasificarea pe stele a unităților de cazare este cea atribuită de ministerul de resort al țării respective. În oferta agenției tipul de cameră prezentat nu este întotdeauna cel pentru camera standard ! În mod frecvent sunt prezentate camere superioare. Pentru vizualizarea camerelor Standard , va rugăm să accesați pagina web a hotelului. Distribuirea camerelor la hotel se face de către recepțiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepție, asistat de însoțitorul de grup. Hotelierii pot solicita plăți suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera de hotel (ex: taxe locale, minibar/frigider, seif, prosop la piscină, etc.) Va rugăm ca în momentul sosirii la hotel, să solicitați recepționerului să va informeze cu exactitate asupra acestor detalii.
4. Situații de forță majoră și neprevăzute cum ar fi : războaie, cutremure, greve , fenomene naturale și meteo deosebite ,etc., nu obligă agenția la despăgubiri sau compensații.
5. Pentru retragerile din orice motiv înaintea plecării, se aplică penalizări conform contractului. Pentru a nu se pierde banii, se recomandă încheierea asigurării STORNO , valabilă pentru situații deosebite , demonstrate cu acte doveditoare, cum ar fi : îmbolnăviri , deces, furtul/ distrugerea pașaportului / cărții de identitate.
6. Acestea sunt obiectivele propuse spre vizitare. În funcție de durata fiecărei vizite și de întârzierile turiștilor peste timpul alocat de către însoțitorul de grup pentru fiecare obiectiv în parte, aceste obiective pot fi atinse sau nu.
7. Persoanele care se înscriu singure și pentru care agenția nu găsește un partener vor achita suplimentul de single cu 7 zile înainte de plecare
8. Copiii beneficiază de reducere doar pentru cazare în cameră cu 2 adulți
9. Tariful este valabil pentru un număr de minim 30 turiști, iar daca numărul de persoane înscrise pentru participarea la pachetul respectiv este mai mic decât numărul minim stabilit în contract, iar Agentia îl înștiințează, în timp util, pe calator cu privire la încetarea contractului, dar nu mai târziu de:
- 15 de zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai mult de 5 zile;
- 5 zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează între 2 - 5 zile;
- 24 de ore înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai puțin de 2 zile;
10. Pentru REZERVARE se achită un avans (specific fiecărei excursii) sau integral pentru excursiile de o zi, în agenție sau direct pe site cu plata online sau se transmite un email la rezervari@luxuriatravel.ro sau prin depunere directă la orice sucursala a Băncii Transilvania (fără comision bancar) prin internet banking sau transfer bancar în contul:
Cont Lei: RO43BTRLRONCRT0209789901
Agenția Luxuria Trans & Travel deține poliță de asigurare în caz de insolvabilitate la OMNIASIG, nr. 56702, valabila pana la 31.12.2024, Licență de Turism pentru Agenție de Turism TOUROPERATOARE din 21.06.2013 reînnoită în 15.01.2019 cu nr. 563 și este operator de date cu caracter personal nr. 33054 din 01.10.2014. ATENȚIE : ! În cazul nerealizării numărului minim de participanți menționat în program agenția își rezervă dreptul de a anula excursia, oferind posibilitatea înscrierii la un program similar. OBSERVAȚII:
1. Tarifele de intrare la obiectivele turistice sau excursiile opționale se achită în moneda locală la ghid și pot suferi modificări în funcție de sezon sau pot fi modificate de către autoritățile locale, independent de agenție.
2. Clasificarea pe stele a unităților de cazare este cea atribuită de oficialitățile din țările vizitate, ca atare facilitățile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
3. Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;
4. Distribuția camerelor la hoteluri se face de către recepțiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepție, asistat de însoțitorul de grup;
5. Conform reglementărilor internaționale, serviciile de ghidaj în interiorul muzeelor sau oraselor pot fi asigurate doar de către ghizii locali si se achita la fata locului;
6. Agenția nu este răspunzătoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; în cazul în care aceste situații nedorite apar, turistul are obligația de a depune personal plângere la organele competente;
7. Efectuarea parțială sau integrală a oricărei sume prin intermediul bancar reprezintă acceptarea pe deplin a termenilor și condițiilor prevăzute în contractul de prestări servicii turistice (disponibil pe site) ;
8. Prezentul program este parte integrantă a contractului de prestări servicii turistice încheiat.
Pentru pachetele turistice din România acceptăm plata cu vouchere și carduri de vacanță (Edenred - Ticket vacanță, Cheque Vacances și Sodexo - Turist pass)
CONDIȚII FINANCIARE:
Art. 7 din contractul cu turistul:
7. Penalități, rambursări si despăgubiri
7.1. În cazul în care calatorul anulează/încetează, contractul privind pachetul de servicii de călătorie, în orice moment înainte de începerea executării pachetului, datorează Agenției penalități după cum urmează:
a) 25 Euro/persoana + diferențe de preț rezultate ca urmare a anularii serviciilor turistice, daca anularea se face cu mai mult de 60 zile calendaristice înainte de data plecării. Penalizarea este valabila si în cazul achiziționării doar a biletelor charter avion, fără alte servicii si excursiilor de o zi cu autocarul
b) 50% din prețul pachetului de servicii, daca renunțarea se face în intervalul 30 - 60 de zile calendaristice înainte de data plecării (inclusiv a biletelor charter);
c) 100% din prețul pachetului de servicii, daca anularea se face cu mai puțin de 30 zile calendaristice înainte de data plecării (inclusiv a biletelor charter);
d) Penalizările pentru biletele de avion pe curse regulate sunt specificate la achiziționare, în funcție de condițiile impuse de fiecare transportator.
e) În cazul anumitor pachete cu condiții speciale (oferte speciale, EB, etc.) impuse de către furnizori, penalitățile vor fi de 100% si vor anula oricare alte condiții specificate anterior, indiferent de data anularii
f) Penalizările de la pct. a, b si c sunt valabile si în cazul achiziționării doar a biletelor charter de avion, fără alte servicii;
7.2. În cazul în care calatorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/ destinație, daca nu poate pleca în călătorie pentru ca documentele personale necesare în vederea efectuării călătoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a părăsi teritoriului tarii, din alte motive ce țin de persoana acestuia, penalitatea va fi de 100%.
7.3. Calatorul trebuie sa depună în scris cererea de încetare a pachetului de servicii de călătorie la Agentie sau printr-un email personal. În caz contrar, cererea de încetare nu este luata în considerare.
7.4. În cazul în care călătoria nu a început, valoarea despăgubirii este egala cu valoarea sumelor achitate efectiv de către calator, în baza contractului privind pachetele de servicii de călătorie, în măsura în care serviciile relevante nu sunt furnizate ca urmare a insolventei Agenției.
7.5. În cazul în care în contractul privind pachetele de servicii de călătorie este inclus transportul de pasageri si calatorul se afla în imposibilitatea întoarcerii la locul de plecare, datorita insolventei Agenției, despăgubirea este egala cu contravaloarea serviciilor de călătorie neprestate calatorului si achitate de acesta, la care se adaugă costul repatrierii.
7.6. Agentia efectuează rambursările prevăzute în prezentul contract, fără întârzieri nejustificate si, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile lucrătoare de la data încetării contractului privind pachetul de servicii de călătorie.
7.7. În cazul rambursării prevăzută în art. 6.5., se va scădea penalitatea de încetare corespunzătoare din valoarea rambursării.
7.8. Calatorul are dreptul sa primească despăgubiri adecvate din partea Agenției pentru orice daune pe care le suferă ca urmare a unei neconformități. Despăgubirea se acorda fără întârzieri nejustificate.
7.9. Calatorul nu are dreptul la despăgubiri în cazurile enumerate de art. 5.12. si art. 5.13.
7.10. Agentia nu răspunde în caz de forța majora, care este definita ca fiind orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil, cum ar fi greva, conflict politic, război, calamitați naturale (cutremur, inundații, furtuna etc), incendii, epidemii, pericol public, atac terorist, embargou internațional, interdicții ale organelor de administrație publica etc., precum si în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere.
7.11. Toate sumele menționate la prezentul articol se vor retine de către Agenție din avansul sau prețul total al pachetului de servicii de călătorie achitat de calator, fără a fi necesara intervenția instanțelor de judecata.
7.12. Drepturile la despăgubiri sau la reducerea prețului nu aduc atingere drepturilor calatorilor în temeiul Regulamentelor si convenții internaționale aplicabile.
7.13. În cazul unor evenimente invocate de calatori (îmbolnăviri, decese), care se vor dovedi cu acte, penalitățile aplicate vor fi cele percepute de furnizorii serviciilor de călătorie. În acest caz, calatorul își poate recupera sumele achitate prin activarea asigurării storno.
Vă recomandăm să uzați de acest mijloc de protecție financiară care acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei.
Notă: În situația în care măsurile luate de către autorități impun restricții de călătorie care îngreunează sau fac imposibilă executarea pachetului de servicii de călătorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de Luxuria Travel (considerat anexă la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de călătorie, pentru întreagă suma achitată). Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni de la emitere, integral la efectuarea uneia sau mai multor rezervări pentru orice pachete Luxuria Travel în calitate de organizator. În cazul utilizării VOUCHER-ului pentru mai multe pachete turistice, acestea trebuie comunicate simultan.
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!
Optiuni