🗓️ Data plecării: 05-07.07.2024
🕖 Ora plecării: 06:00
🚩 Locul întâlnirii: Parcarea din Piața Victoriei, București
🚩 IMBARCARI GRATUITE: PITESTI, RAMNICU VALCEA, SIBIU
Program:
Ziua 1:
🕒 🚌 Plecare la ora 06:00 din București, din parcarea din Piața Victoriei 🚗 (📍 Parcare Piata Victoriei pe Google Maps), unde veți fi întâmpinați cu zâmbetul ghidului și autocarul Veseliei, după care oprim în Pitești si Râmnicu Vâlcea pentru îmbarcare din aceste orase.
🏰Prima oprire: Manastirea Cozia - Conform legendelor, a fost construită în apropierea altei mănăstiri edificate de Negru Vodă. Biserica mare a mănăstirii, dedicată Sfintei Treimi, a fost înălțată între anii 1387-1391, cu Mircea cel Bătrân în calitate de ctitor.
🌆 Continuăm călătoria către Sibiu, unde vom explora piețele pitorești, Turnul Sfatului și Biserica Evanghelică, traversând Podul Minciunilor și admirând panorama de la înălțimea turnurilor medievale și tot aici în Sibiu vom servi si masa de Prânz.
🎶 Ajungem la hotelul Perla Apusenilor, unde vom fi întâmpinați cu un festin de bucate tradiționale și un recital de muzică și dans popular. Ne vom bucura de un spectacol de dans și cântece autentice și vom fi invitați să participăm la jocuri tradiționale.
🛏️ La hotelul Perla Apusenilor suntem așteptați cu o cină copioasă, doar din bucate tradiționale, și de o formație de muzică și dans popular, care ne va cânta și ne va invita la joc.
Ziua 2:
🍽️ Mic dejun.
Plecam sa descoperim Tara Motilor cu prima oprire la Manastirea Izbuc .Biserica de lemn din Mănăstirea Izbuc datează din secolul XVII. Are hramul „Adormirea Maicii Domnului”.
Urmeaza vizita la Peștera Urșilor ce a fost descoperită în 1975, cu ocazia unei dinamitări executate la cariera de marmură din zonă. Este unul dintre principalele obiective turistice ale Munților Apuseni .
Vom vizita si Muzeul Etnografic Horea si Aurel Flutur care se afla la cca 500 m de Pestera Ursilor, Muzeul dispune de un numar impresionant de piese, compuse din unelte, utilaje, o expozitie de port popular, obiecte de uz casnic si multe altele.
Ziua 3:
🍳 După un mic dejun tradițional, luăm rămas bun de la gazdele noastre de la Perla Apusenilor.
In drumul nostru catre casa vizitam cateva atractii turistice.
In apropierea orasului Brad descoperim impreuna Panteonul Moților (Mormântul lui Avram Iancu) si Gorunul lui Horea – un stejar vechi de circa 400 de ani, cu circumferinta de 9 m, aflat la Tebea). Complexul cuprinde mai multe obiective legate de lupta moților pentru libertate și echitate social. În cimitir, pe lângă biserica satului Țeabea, se află mormintele lui Avram Iancu, Ioan Buteanu și Simeon Groza, revoluționari de la 1848, Gorunul lui Horea, Gorunul lui Iancu, dar și morminte și cruci commemorative ale eroilor din Războiul de Independență al României și din cele două Războaie Mondiale și două tunuri din războiul de la 1877.
Vizitam apoi Muzeul Aurului din Brad .Muzeul, fondat în urmă cu 100 de ani, aparține de MINVEST Deva și deține mai bine de 2.000 de exponate de pe toate continentele lumii. Poate cele mai importante piese, însă, sunt cele din aur nativ, provenite chiar de aici, de “acasă”, din Munții Metaliferi. De altfel, zona de nord a județului Hunedoara și partea sudică a județului Alba cuprind zeci de exploatații aurifere, unele datând chiar din vremea dacilor și a romanilor.
🏰 Oprim la Alba Iulia pentru un tur pietonal în cetatea Alba Carolina, o fortăreață impresionantă construită de habsburgi, unde veți descoperi Catedrala Reîntregirii Neamului și alte comori istorice.
🚌 Ne întoarcem în București, unde vom ajunge în cursul serii.
Vă așteptăm cu drag să vă alăturați acestui program de neuitat organizat de Luxuria Travel! 🚌🌍🎶
vezi mai multe
NOTĂ:
1. Locurile în autocar se distribuie începând cu a 2-a banchetă în ordinea achitării avansului, iar pentru rândurile 1-3 se poate achita o taxa suplimentara aferenta fiecarei excursii
2. Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fără a afecta structura programului. Obiectivele menționate în program pot fi înlocuite cu altele, acest lucru nefiind dependent de agenție sau de turiști, ci doar de starea drumurilor, condițiile meteo, sau alte motive obiective.
3. Clasificarea pe stele a unităților de cazare este cea atribuită de ministerul de resort al țării respective. În oferta agenției tipul de cameră prezentat nu este întotdeauna cel pentru camera standard ! În mod frecvent sunt prezentate camere superioare. Pentru vizualizarea camerelor Standard , va rugăm să accesați pagina web a hotelului. Distribuirea camerelor la hotel se face de către recepțiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepție, asistat de însoțitorul de grup. Hotelierii pot solicita plăți suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera de hotel (ex: taxe locale, minibar/frigider, seif, prosop la piscină, etc.) Va rugăm ca în momentul sosirii la hotel, să solicitați recepționerului să va informeze cu exactitate asupra acestor detalii.
4. Situații de forță majoră și neprevăzute cum ar fi : războaie, cutremure, greve , fenomene naturale și meteo deosebite ,etc., nu obligă agenția la despăgubiri sau compensații.
5. Pentru retragerile din orice motiv înaintea plecării, se aplică penalizări conform contractului. Pentru a nu se pierde banii, se recomandă încheierea asigurării STORNO , valabilă pentru situații deosebite , demonstrate cu acte doveditoare, cum ar fi : îmbolnăviri , deces, furtul/ distrugerea pașaportului / cărții de identitate.
6. Acestea sunt obiectivele propuse spre vizitare. În funcție de durata fiecărei vizite și de întârzierile turiștilor peste timpul alocat de către însoțitorul de grup pentru fiecare obiectiv în parte, aceste obiective pot fi atinse sau nu.
7. Persoanele care se înscriu singure și pentru care agenția nu găsește un partener vor achita suplimentul de single cu 7 zile înainte de plecare
8. Copiii beneficiază de reducere doar pentru cazare în cameră cu 2 adulți
9. Tariful este valabil pentru un număr de minim 30 turiști, iar daca numărul de persoane înscrise pentru participarea la pachetul respectiv este mai mic decât numărul minim stabilit în contract, iar Agentia îl înștiințează, în timp util, pe calator cu privire la încetarea contractului, dar nu mai târziu de:
- 15 de zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai mult de 5 zile;
- 5 zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează între 2 - 5 zile;
- 24 de ore înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai puțin de 2 zile;
10. Pentru REZERVARE se achită un avans (specific fiecărei excursii) sau integral pentru excursiile de o zi, în agenție sau direct pe site cu plata online sau se transmite un email la rezervari@luxuriatravel.ro sau prin depunere directă la orice sucursala a Băncii Transilvania (fără comision bancar) prin internet banking sau transfer bancar în contul:
Cont Lei: RO43BTRLRONCRT0209789901
Agenția Luxuria Trans & Travel deține poliță de asigurare în caz de insolvabilitate la OMNIASIG, nr. 56702, valabila pana la 31.12.2024, Licență de Turism pentru Agenție de Turism TOUROPERATOARE din 21.06.2013 reînnoită în 15.01.2019 cu nr. 563 și este operator de date cu caracter personal nr. 33054 din 01.10.2014. ATENȚIE : ! În cazul nerealizării numărului minim de participanți menționat în program agenția își rezervă dreptul de a anula excursia, oferind posibilitatea înscrierii la un program similar. OBSERVAȚII:
1. Tarifele de intrare la obiectivele turistice sau excursiile opționale se achită în moneda locală la ghid și pot suferi modificări în funcție de sezon sau pot fi modificate de către autoritățile locale, independent de agenție.
2. Clasificarea pe stele a unităților de cazare este cea atribuită de oficialitățile din țările vizitate, ca atare facilitățile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
3. Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;
4. Distribuția camerelor la hoteluri se face de către recepțiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepție, asistat de însoțitorul de grup;
5. Conform reglementărilor internaționale, serviciile de ghidaj în interiorul muzeelor sau oraselor pot fi asigurate doar de către ghizii locali si se achita la fata locului;
6. Agenția nu este răspunzătoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; în cazul în care aceste situații nedorite apar, turistul are obligația de a depune personal plângere la organele competente;
7. Efectuarea parțială sau integrală a oricărei sume prin intermediul bancar reprezintă acceptarea pe deplin a termenilor și condițiilor prevăzute în contractul de prestări servicii turistice (disponibil pe site) ;
8. Prezentul program este parte integrantă a contractului de prestări servicii turistice încheiat.
Pentru pachetele turistice din România acceptăm plata cu vouchere și carduri de vacanță (Edenred - Ticket vacanță, Cheque Vacances și Sodexo - Turist pass)
CONDIȚII FINANCIARE:
Art. 7 din contractul cu turistul:
7. Penalități, rambursări si despăgubiri
7.1. În cazul în care calatorul anulează/încetează, contractul privind pachetul de servicii de călătorie, în orice moment înainte de începerea executării pachetului, datorează Agenției penalități după cum urmează:
a) 25 Euro/persoana + diferențe de preț rezultate ca urmare a anularii serviciilor turistice, daca anularea se face cu mai mult de 60 zile calendaristice înainte de data plecării. Penalizarea este valabila si în cazul achiziționării doar a biletelor charter avion, fără alte servicii si excursiilor de o zi cu autocarul
b) 50% din prețul pachetului de servicii, daca renunțarea se face în intervalul 30 - 60 de zile calendaristice înainte de data plecării (inclusiv a biletelor charter);
c) 100% din prețul pachetului de servicii, daca anularea se face cu mai puțin de 30 zile calendaristice înainte de data plecării (inclusiv a biletelor charter);
d) Penalizările pentru biletele de avion pe curse regulate sunt specificate la achiziționare, în funcție de condițiile impuse de fiecare transportator.
e) În cazul anumitor pachete cu condiții speciale (oferte speciale, EB, etc.) impuse de către furnizori, penalitățile vor fi de 100% si vor anula oricare alte condiții specificate anterior, indiferent de data anularii
f) Penalizările de la pct. a, b si c sunt valabile si în cazul achiziționării doar a biletelor charter de avion, fără alte servicii;
7.2. În cazul în care calatorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/ destinație, daca nu poate pleca în călătorie pentru ca documentele personale necesare în vederea efectuării călătoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a părăsi teritoriului tarii, din alte motive ce țin de persoana acestuia, penalitatea va fi de 100%.
7.3. Calatorul trebuie sa depună în scris cererea de încetare a pachetului de servicii de călătorie la Agentie sau printr-un email personal. În caz contrar, cererea de încetare nu este luata în considerare.
7.4. În cazul în care călătoria nu a început, valoarea despăgubirii este egala cu valoarea sumelor achitate efectiv de către calator, în baza contractului privind pachetele de servicii de călătorie, în măsura în care serviciile relevante nu sunt furnizate ca urmare a insolventei Agenției.
7.5. În cazul în care în contractul privind pachetele de servicii de călătorie este inclus transportul de pasageri si calatorul se afla în imposibilitatea întoarcerii la locul de plecare, datorita insolventei Agenției, despăgubirea este egala cu contravaloarea serviciilor de călătorie neprestate calatorului si achitate de acesta, la care se adaugă costul repatrierii.
7.6. Agentia efectuează rambursările prevăzute în prezentul contract, fără întârzieri nejustificate si, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile lucrătoare de la data încetării contractului privind pachetul de servicii de călătorie.
7.7. În cazul rambursării prevăzută în art. 6.5., se va scădea penalitatea de încetare corespunzătoare din valoarea rambursării.
7.8. Calatorul are dreptul sa primească despăgubiri adecvate din partea Agenției pentru orice daune pe care le suferă ca urmare a unei neconformități. Despăgubirea se acorda fără întârzieri nejustificate.
7.9. Calatorul nu are dreptul la despăgubiri în cazurile enumerate de art. 5.12. si art. 5.13.
7.10. Agentia nu răspunde în caz de forța majora, care este definita ca fiind orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil, cum ar fi greva, conflict politic, război, calamitați naturale (cutremur, inundații, furtuna etc), incendii, epidemii, pericol public, atac terorist, embargou internațional, interdicții ale organelor de administrație publica etc., precum si în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere.
7.11. Toate sumele menționate la prezentul articol se vor retine de către Agenție din avansul sau prețul total al pachetului de servicii de călătorie achitat de calator, fără a fi necesara intervenția instanțelor de judecata.
7.12. Drepturile la despăgubiri sau la reducerea prețului nu aduc atingere drepturilor calatorilor în temeiul Regulamentelor si convenții internaționale aplicabile.
7.13. În cazul unor evenimente invocate de calatori (îmbolnăviri, decese), care se vor dovedi cu acte, penalitățile aplicate vor fi cele percepute de furnizorii serviciilor de călătorie. În acest caz, calatorul își poate recupera sumele achitate prin activarea asigurării storno.
Vă recomandăm să uzați de acest mijloc de protecție financiară care acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei.
Notă: În situația în care măsurile luate de către autorități impun restricții de călătorie care îngreunează sau fac imposibilă executarea pachetului de servicii de călătorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de Luxuria Travel (considerat anexă la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de călătorie, pentru întreagă suma achitată). Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni de la emitere, integral la efectuarea uneia sau mai multor rezervări pentru orice pachete Luxuria Travel în calitate de organizator. În cazul utilizării VOUCHER-ului pentru mai multe pachete turistice, acestea trebuie comunicate simultan.
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!