Ati rezervat:
Pret total
Intorsura Buzaului
30 Dec 2024 - 02 Jan 2025
Nr adulti: 2
Servicii: Transport + Ghid + Cazare 3 Nopti cu demi pensiune + 1 Pranz (ziua 3)
Detalii servicii: Camera dubla
CONTRACTde comercializare a pachetelor de servicii de călătorieSeria: ....., Nr. ....., din .................
Părțile contractante:
LUXURIA TRANS & TRAVEL S.R.L., societate cu răspundere limitată, de naționalitate română, cu sediul social în Oraş Bragadiru, Strada EPOCII, Nr. 3B, Lot 3, partea sud vestică, Parter, camera 3, Judet Ilfov, înregistrată la Registrul Comerțului Ilfov sub nr. J23/595/2013, C.U.I. RO31261740, tel: 031-419-00-21, e-mail: rezervari@luxuriatravel.ro, având contul RO43BTRLRONCRT0209789901, deschis la BANCA TRANSILVANIA – AG. RAHOVA, cu punct de lucru în oraș București, Cotroceni Business Center, B-dul Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, sc. 3, et. 1, birou 20, Sector 6, reprezentată legal prin Administrator, Cîrlova-Țone Cristina-Mădălina, denumita în continuare Agentiasi Calatorul dl/d-na ........................................, cu domiciliul în,................................................................................................, Sector/Jud. ...................., legitimat cu …….. seria …………., nr………………., CNP ………………………….., denumit in continuare calator (titular de contract), au convenit la încheierea prezentului contract.
1. Obiectul contractului
1.1. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenție a pachetului de servicii de călătorie sau a serviciilor de călătorie asociate, înscris în bonul de comanda, voucher, bilet de odihna, tratament, bilet de excursie sau alt înscris anexat prezentului contract si eliberarea documentelor de plata si călătorie.
2. Informații precontractuale
2.1. Înainte de semnarea prezentului contract, calatorul trebuie sa primească formularul cu informațiile standard (Anexa 1), precum si următoarele informații: 2.1.1. destinația (destinațiile) călătoriei, itinerariul si perioadele sejurului, cu datele corespunzătoare si în cazul în care cazarea este inclusa, numărul de nopți incluse; 2.1.2. mijloacele de transport, caracteristicile si categoriile acestora, locurile, datele si orele de plecare si de întoarcere aproximative, duratele si locurile opririlor intermediare si ale legăturilor de transport. 2.1.3. locația, principalele caracteristici si, după caz, categoria turistica a unităților de cazare conform normelor din tara de destinație; 2.1.4. serviciile de masa oferite; 2.1.5. vizitele, excursiile sau alte servicii incluse în prețul total convenit al pachetului; 2.1.6. dimensiunea aproximativa a grupului (atunci când este cazul); 2.1.7. limba în care vor fi furnizate serviciile turistice, daca este cazul; 2.1.8. gradul de adecvare a călătoriei pentru persoanele cu mobilitate redusa si, la cererea calatorului, gradul de adecvare a călătoriei sau a vacantei, luând în considerare nevoile calatorului; 2.1.9. pentru călătoriile minorilor neînsoțiți de părinți, informații care sa permită părinților stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului; 2.1.10. denumirea comerciala si sediul social ale agenției de turism organizatoare si, daca este cazul, ale agenției de turism intermediare, precum si numerele de telefon si, după caz, adresele de e-mail ale acestora; 2.1.11. prețul total, inclusiv taxele si orice costuri suplimentare; 2.1.12. modalitățile de plata;2.1.13. numărul minim de persoane, respectiv 75% din capacitatea mijlocului de transport, necesar pentru ca serviciile din pachet sa poată fi executate si termenul pentru posibila anulare din acest motiv;2.1.14. cerințele legate de pașaport si vize, precum si informații referitoare la formalitățile legate de sănătate; 2.1.15. încetarea contractului oricând înainte de începerea executării pachetului, cu plata unei penalități de încetare corespunzătoare sau, după caz, a penalităților de încetare standardizate solicitate de Agenție; 2.1.16. asigurarea storno sau asigurarea medicala pe perioada călătoriei. 2.2. Informarea este considerata îndeplinita daca calatorul a primit toate informațiile de la art. 2.1. pe un suport durabil (printate sau email) 2.3. Informațiile precontractuale furnizate calatorului cu privire la serviciile de călătorie (2.1.1. - 2.1.8.; 2.1.11 - 2.1.15), sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de călătorie si nu pot fi modificate decât prin acordul explicit al parților contractante.
3. Încheierea contractului
3.1. Contractul se încheie în momentul semnării lui de către calator sau prin acceptarea condițiilor contractuale de servicii de călătorie, inclusiv în cazul celor achiziționate la distanta prin mijloace electronice (e-mail, online). 3.2. Conform Regulamentului (UE) 2016/679 cu privire la protecția datelor cu caracter personal, este necesar ca titularul de contract sa dea o ”Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor personale” din Anexa 2. 3.3. Contractul încetează de drept odată cu finalizarea prestării efective a pachetului de servicii de călătorie înscris în documentele de călătorie. 3.4. Informațiile privind statele pe teritoriul cărora, la data încheierii prezentului contract, este decretata stare de urgenta ori când Ministerul Afacerilor Externe din Romania a formulat alerte de călătorie, sub forma de avertismente sau atenționări, sunt publice si pot fi consultate accesând www.mae.ro/travel-alerts. Calatorul va încheia prezentul contract fiind informat asupra acestor informații sau alerte.
4. Prețul contractului si modalități de plata
4.1. Prețul contractului se compune din costul serviciilor de călătorie efective, comisionul Agenției si TVA. Daca prețul nu este specificat în prezentul contract, atunci acesta este specificat în bonul de comanda, alte documente de călătorie sau pe factura. 4.2. Modalități de plata: la încheierea contractului se percepe un avans conform fiecărei oferte sau, după caz, plata integrala a contravalorii pachetului de servicii de călătorie. 4.3. Plățile se vor face conform datelor scadente de pe factura. 4.4. Plata serviciilor de călătorie externe aferente contractului se poate efectua într-o singura moneda, în valuta specificata în contract sau în RON la cursul de vânzare din ziua facturării comunicat de BNR, conform art. 290 alin. 2 Cod Fiscal, la care se adaugă un coeficient de risc valutar de 2%.
5. Drepturile si obligațiile Agenției
5.1. Agentia se obliga sa furnizeze calatorului toate informațiile prevăzute la pct.2.1. din prezentul contract. 5.2. Înainte de începerea executării pachetului, Agentia își rezerva dreptul de a modifica în mod unilateral clauzele nesemnificative ale contractului privind pachetul de servicii de călătorie, cu excepția prețului contractului, cu informarea calatorului cu privire la modificările efectuate, pe un suport durabil. 5.3. În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, Agentia este constrânsa sa modifice semnificativ oricare dintre principalele caracteristici ale serviciilor de călătorie (2.1.1.- 2.1.8.) sau nu poate îndeplini cerințele speciale ale calatorului pe care le-a acceptat, are obligația de a informa calatorul, fără întârzieri nejustificate, pe un suport durabil, cu privire la aceste modificări si la consecințele lipsei reacției calatorului în termenul prevăzut la art. 6.2. si, după caz, la pachetul de substituție oferit si prețul acestuia. Schimbarea locului de cazare se considera modificare semnificativa a contractului, iar Agentia va oferi cea mai apropiata varianta din locația respectiva de o calitate echivalenta sau superioara. 5.4. În cazul achiziționării unui pachet de servicii de călătorie având în componenta si asigurarea transportului pe cale aeriana, Agentia nu este răspunzătoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decât cea înscrisa în programul de călătorie. Pentru întârzieri, compania aeriana este obligata sa asiste calatorii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune în materie de compensare si de asistenta a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare si anularii sau întârzierii prelungite a zborurilor si de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin HG nr. 1.912/2006. 5.5. În cazul pachetelor de servicii de călătorie, ziua de plecare si ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului. 5.6. În situația achiziționării unui produs de tip croaziera, linia de croaziera poate modifica, din motive ce țin de siguranța navigării, numărul cabinei si locația acesteia pe punți (o punte inferioara, una superioara, mai spre pupa sau spre prova etc.), doar cu o cabina de aceeași categorie ca cea rezervata inițial, caz în care calatorul nu va fi despăgubit în niciun mod având în vedere ca este vorba de același tip de cabina ca si cel rezervat. 5.7. Agentia poate modifica prețul contractului în sensul majorării acestuia, numai daca modificarea are loc ca urmare a variațiilor costurilor de transport, a nivelului taxelor sau al comisioanelor aplicabile serviciilor de călătorie incluse in contract, inclusiv taxele turistice, taxele de aterizare sau comisioanele de îmbarcare sau debarcare în porturi si aeroporturi, ori a cursului de schimb valutar relevant pentru pachetul respectiv si numai după trimiterea unei notificări, însoțita de o justificare a creșterii respective si de modul de calcul, pe un suport durabil, cu cel puțin 20 de zile calendaristice înainte de începerea executării pachetului. 5.8. Daca Agentia este constrânsa sa mărească prețul pachetului cu mai mult de 8% din prețul total al pachetului, informează calatorul, pe un suport durabil, cu cel puțin 20 de zile calendaristice înainte de începerea executării pachetului. 5.9. Agentia poate aplica o reducere a prețului, după încheierea contractului si înainte de începerea executării pachetului, care sa corespunda unei scăderi a costurilor prevăzute la art. 5.7., aceasta având dreptul sa deducă cheltuielile administrative efective din rambursarea datorata calatorului. La cererea calatorului, Agentia prezinta dovezi ale cheltuielilor administrative respective. 5.10. În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte semnificativa din serviciile de călătorie prevăzute în contract nu poate fi executata astfel cum s-a convenit în contractul privind pachetul de servicii de călătorie, Agenția oferă, fără costuri suplimentare pentru calator următoarele: 5.10.1. servicii alternative corespunzătoare pentru continuarea derulării pachetului, pe cât posibil echivalente sau de mai buna calitate decât cele specificate în contract. În cazul schimbării cazării, se considera a fi serviciu alternativ corespunzător pentru continuarea derulării pachetului oferirea cazării în aceeași locație, în cea mai apropiata varianta fata de cea inițiala; 5.10.2. reducerea adecvata a prețului, în cazul în care serviciile alternative propuse, au drept consecință un pachet de o calitate mai scăzută decât cea specificata în contractul privind pachetul de servicii de călătorie; 5.10.3. reducerea prețului si/sau la despăgubiri pentru serviciile neprestate, fără a înceta contractul de servicii privind pachetul de călătorie, în cazul în care este imposibil sa se furnizeze servicii alternative sau calatorul respinge serviciile alternative propuse; 5.10.4. transportul retur al calatorului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta cu transport echivalent, fără întârzieri nejustificate si fără costuri suplimentare. 5.11. Agentia poate reduce corespunzător prețul pachetului pentru orice perioada în care a existat o neconformitate constatata pe parcursul executării unui serviciu de călătorie inclus în contractul privind pachetul de servicii de călătorie, cu excepția cazului în care neconformitatea este imputabila calatorului. 5.12. Agentia este răspunzătoare pentru daunele pe care le suferă calatorul ca urmare a existentei neconformității, cu excepția cazurilor în care neconformitatea: 5.12.1. este imputabila calatorului; 5.12.2. este imputabila unei parți terțe care nu are legătura cu furnizarea serviciilor de călătorie incluse în contractul privind pachetul de servicii de călătorie si este imprevizibila sau inevitabila; 5.12.3. este provocata de cauze de forța majora sau de circumstanțe inevitabile si extraordinare, pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita. 5.13. Agentia poate înceta contractul privind pachetul de servicii de călătorie si poate oferi calatorului rambursarea completa a tuturor plăților efectuate pentru pachet, dar nu este răspunzătoare de plata unor despăgubiri suplimentare, în unul din următoarele cazuri: 5.13.1. numărul de persoane înscrise pentru participarea la pachetul respectiv este mai mic decât numărul minim stabilit în contract, iar Agentia îl înștiințează, în timp util, pe calator cu privire la încetarea contractului, dar nu mai târziu de: - 20 de zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai mult de 6 zile; - 7 zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează între 2 - 6 zile; - 48 de ore înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai puțin de 2 zile; 5.13.2. nu poate executa contractul în caz de forța majora (definita în art. 7.10.) sau din cauza unor circumstanțe inevitabile si extraordinare, pe care Agentia nu le poate prevedea sau evita precum si în caz de neîndeplinire a numărului minim de persoane ca urmare a unor renunțări de ultima ora sau a neobținerii vizelor pentru toți participanții, iar Agentia înștiințează calatorul cu privire la încetarea contractului, fără întârziere si înainte de începerea executării pachetului. 5.14. În situațiile prevăzute la art. 5.13., Agentia poate oferi calatorului soluții alternative, pe cât posibil echivalente calitativ, în condiții similare de transport si cazare, fără a fi însă obligata la plata unor despăgubiri suplimentare sau a altor cheltuieli ce nu sunt incluse în pachet. 5.15. Agentia are obligația sa comunice calatorului, în scris sau prin alt suport durabil, cu cel puțin 2 zile calendaristice înainte de data plecării, următoarele informații: orele programate de plecare/ întoarcere, escale si legături, date de contact in cazul în care acestea au fost modificate. 5.16. Agentia acorda asistenta adecvata fără întârzieri nejustificate calatorului aflat în dificultate, inclusiv în circumstanțe inevitabile si extraordinare, în special prin: 5.16.1. furnizarea de informații corespunzătoare privind serviciile de sănătate, autoritățile locale si asistenta consulara; 5.16.2. efectuarea comunicărilor la distanta si sprijinirea calatorului în găsirea unor servicii de călătorie alternative. 5.17. Agentia are posibilitatea de a pretinde un comision rezonabil pentru o astfel de asistenta în cazul în care calatorul este cel care a provocat situația de dificultate în mod intenționat sau din propria neglijenta. Comisionul nu depășește în niciun caz costurile efective suportate de Agenție. 5.18. Agentia de turism organizatoare este responsabila de buna executare a serviciilor de călătorie incluse în contractul privind pachetul de servicii de călătorie, indiferent daca aceste servicii urmează sa fie furnizate de aceasta sau de un alt furnizor de servicii de călătorie. 5.19. În măsura în care este imposibil sa se asigure întoarcerea calatorului astfel cum s-a convenit în contractul privind pachetul de servicii de călătorie din cauza unor circumstanțe inevitabile si extraordinare, Agentia suporta costul cazării necesare, pe cât posibil de categorie echivalenta, pentru o perioada care nu depășește 3 nopți pe calator. Daca în legislația specifica privind drepturile pasagerilor, sunt prevăzute perioade mai lungi aplicabile mijloacelor de transport relevante pentru întoarcerea calatorului, se aplica perioadele respective. 5.20. În cazul în care calatorul, care a contractat un pachet de servicii de călătorie pentru care a achitat un avans nu mai achita, în termenele specificate pe factura sau în bonul de comanda, ratele aferente sau restul de plata, contractul se considera încetat de drept, iar Agentia are dreptul de a anula rezervările efectuate în beneficiul calatorului cu reținerea din avans a penalităților prevăzute la art. 7. Diferența, daca exista, se va rambursa calatorului. 5.21. În situația de supra rezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, înainte sau după începerea călătoriei, Agentia este obligata sa ofere o alta varianta de hotel în aceeași zona sau într-o zona cât mai apropiata, la aceeași categorie sau de o categorie superioara fără sa modifice prețul.
6. Drepturile si obligațiile calatorului
6.1. Calatorul poate transfera contractul privind pachetul de servicii de călătorie unei persoane care îndeplinește toate condițiile aplicabile contractului respectiv, după ce notifica Agentia, pe un suport durabil, cu cel puțin 7 zile lucrătoare înainte de începerea executării pachetului despre acest transfer. Condițiile transferului sunt următoarele: 6.1.1. Persoana care transfera contractul privind pachetul de servicii de călătorie si persoana căreia îi este transferat contractul răspund în solidar pentru achitarea soldului si a tuturor comisioanelor, tarifelor si altor costuri suplimentare generate de acest transfer. 6.1.2. Agentia informează persoana care transfera contractul cu privire la costurile efective ale transferului. Aceste costuri sunt rezonabile si nu depășesc costurile suportate efectiv de Agenție ca urmare a transferului contractului privind pachetul de servicii de călătorie. 6.1.3. Agentia prezinta persoanei care transfera contractul dovezi cu privire la costurile suplimentare, comisioanele sau alte costuri generate de transferarea contractului privind pachetul de servicii de călătorie. 6.2. Calatorul trebuie sa informeze Agenția, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la primirea notificărilor prevăzute la art. 5.3. si 5.8., cu privire la hotărârea sa de a opta pentru acceptarea modificărilor propuse sau pentru încetarea contractului, fără a plăti vreo penalitate de încetare. 6.3. În cazul în care calatorul nu comunica Agenției opțiunea sa sau decide sa participe la călătoria asupra căreia s-au operat modificările prevăzute în art. 5.3. si art. 5.8., se va considera ca modificările au fost acceptate, iar calatorul nu va putea solicita despăgubiri ulterioare. 6.4. În cazul în care calatorul optează pentru încetarea contractului privind pachetul de servicii de călătorie, acesta are dreptul: 6.4.1. sa accepte un alt pachet, atunci când este oferit de Agenție, daca este posibil, de o calitate echivalenta sau superioara; 6.4.2. sa accepte un pachet de servicii de călătorie de o calitate inferioara, cu reducerea corespunzătoare a prețului sau un pachet cu un preț mai redus; 6.4.3. sa i se ramburseze toate plățile efectuate în virtutea contractului în cazul în care calatorul nu accepta un alt pachet. 6.5. Calatorul poate înceta contractul privind pachetul de servicii de călătorie în orice moment înainte de începerea executării pachetului, având dreptul la rambursarea plăților efectuate, cu scăderea penalității de încetare corespunzătoare. 6.6. În cazul în care, calatorul încetează contractul datorita unor circumstanțe inevitabile si extraordinare care se produc la locul de destinație sau în vecinătatea imediata a acestuia si care afectează în mod semnificativ executarea pachetului sau transportul pasagerilor la destinație, nu va plăti nici o penalitate de încetare. 6.7. Calatorul are dreptul sa solicite Agenției o despăgubire în cazul în care Agentia încetează contractul privind pachetul de servicii de călătorie, cu excepția cazurilor prevăzute de art. 5.13. 6.8. Calatorul poate respinge serviciile alternative propuse de Agenție potrivit art. 5.10., doar în cazul în care acestea nu sunt comparabile cu ceea ce s-a convenit în contractul privind pachetul de servicii de călătorie sau reducerea de preț acordata este inadecvata. 6.9. Calatorul are obligația sa respecte următorul program de acordare a serviciilor de călătorie: cazarea (chec-in) se face, de regula, după ora 14,00 a zilei de intrare si se termina (chec-out), de regula, până la ora 12.00 a zilei de ieșire înscrise pe documentele de călătorie (voucher). Eventualele costuri suplimentare generate de neeliberarea spatiilor de cazare până cel târziu la orele specificate mai sus cad în sarcina exclusiva a calatorului. 6.10. Calatorul este obligat sa achite la recepția unității hoteliere taxa de stațiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Agenție. 6.11. Calatorul este obligat sa prezinte la recepția unității hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de călătorie eliberat de Agenție (voucher, etc.) în vederea acordării serviciilor de călătorie. 6.12. Calatorul ia la cunoștința ca alte servicii pe care le achiziționează care nu fac parte din contractul cu Agentia sunt în stricta responsabilitate a prestatorului local si sunt guvernate de legislația tarii de destinație, Agentia neavând nicio responsabilitate asupra prestațiilor în cauza.6.13. Daca pentru efectuarea călătoriei este necesara îndeplinirea de către calator a unor formalități suplimentare (de exemplu, călătoria împreuna cu minori, situația în care numele calatorului este schimbat ca urmare a căsătoriei/ desfacerii ei etc.), acesta are obligația de a îndeplini toate cerințele legale. Pentru o informare optima, Agentia recomanda si consultarea site-ului www.politiadefrontiera.ro. În cazul în care calatorul nu își respecta obligația de a se informa cu privire la formalitățile suplimentare necesare în vederea efectuării călătoriei care nu sunt în sarcina Agenției (de exemplu, în cazul călătoriei cu minori, împuternicire din partea părintelui sau reprezentantului legal ce nu îl însoțește sau orice alte documente suplimentare - enumerarea fiind exemplificativa), Agentia este exonerata de orice răspundere în cazul imposibilității efectuării călătoriei. 6.14. Agentia recomanda calatorilor contactarea acesteia cu 24 de ore înainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de îmbarcare (orar de zbor, loc de îmbarcare etc.). 6.15. În cazul în care o singura persoana angajează servicii de călătorie pentru un număr mai mare de calatori, condițiile contractuale se extind în mod automat asupra întregului grup pentru care au fost achitate serviciile. 6.16. Calatorul este obligat sa folosească mijloacele de transport, camera de hotel si bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar si potrivit destinației lor. Agentia nu se face vinovata de eventualele pagube produse sau vătămări suferite de calator ca urmare a nerespectării acestui alineat. 6.17. Calatorul are obligația sa respecte locul, data si ora plecării atât la dus, cât si la întors, precum si locurile, datele si orele stabilite pe parcursul programului de călătorie contractat. Toate cheltuielile si daunele produse ca urmare a nerespectării de către calator a prevederilor privind locurile de întâlnire si orarele vor fi suportate de către acesta. 6.18. În cazul în care calatorul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii de călătorie refuza sa se mai întoarcă în România si autoritățile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, calatorul respectiv are obligația de a suporta toate aceste cheltuieli.
7. Penalități, rambursări si despăgubiri
7.1. În cazul în care calatorul anulează/încetează, contractul privind pachetul de servicii de călătorie, în orice moment înainte de începerea executării pachetului, datorează Agenției penalități după cum urmează: a) 25 Euro/persoana + diferențe de preț rezultate ca urmare a anularii serviciilor turistice, daca anularea se face cu mai mult de 60 zile calendaristice înainte de data plecării. Penalizarea este valabila si în cazul achiziționării doar a biletelor charter avion, fără alte servicii; b) 50% din prețul pachetului de servicii, daca renunțarea se face în intervalul 30 - 60 de zile calendaristice înainte de data plecării (inclusiv a biletelor charter); c) 100% din prețul pachetului de servicii, daca anularea se face cu mai puțin de 30 zile calendaristice înainte de data plecării (inclusiv a biletelor charter); d) Penalizările pentru biletele de avion pe curse regulate sunt specificate la achiziționare, în funcție de condițiile impuse de fiecare transportator. e) În cazul anumitor pachete cu condiții speciale (oferte speciale, EB, etc.) impuse de către furnizori, penalitățile vor fi de 100% si vor anula oricare alte condiții specificate anterior, indiferent de data anulariif) Penalizările de la pct. a, b si c sunt valabile si în cazul achiziționării doar a biletelor charter de avion, fără alte servicii; 7.2. În cazul în care calatorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/ destinație, daca nu poate pleca în călătorie pentru ca documentele personale necesare în vederea efectuării călătoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a părăsi teritoriului tarii, din alte motive ce țin de persoana acestuia, penalitatea va fi de 100%. 7.3. Calatorul trebuie sa depună în scris cererea de încetare a pachetului de servicii de călătorie la Agentie sau printr-un email personal. În caz contrar, cererea de încetare nu este luata în considerare. 7.4. În cazul în care călătoria nu a început, valoarea despăgubirii este egala cu valoarea sumelor achitate efectiv de către calator, în baza contractului privind pachetele de servicii de călătorie, în măsura în care serviciile relevante nu sunt furnizate ca urmare a insolventei Agenției. 7.5. În cazul în care în contractul privind pachetele de servicii de călătorie este inclus transportul de pasageri si calatorul se afla în imposibilitatea întoarcerii la locul de plecare, datorita insolventei Agenției, despăgubirea este egala cu contravaloarea serviciilor de călătorie neprestate calatorului si achitate de acesta, la care se adaugă costul repatrierii. 7.6. Agentia efectuează rambursările prevăzute în prezentul contract, fără întârzieri nejustificate si, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile lucrătoare de la data încetării contractului privind pachetul de servicii de călătorie. 7.7. În cazul rambursării prevăzută în art. 6.5., se va scădea penalitatea de încetare corespunzătoare din valoarea rambursării. 7.8. Calatorul are dreptul sa primească despăgubiri adecvate din partea Agenției pentru orice daune pe care le suferă ca urmare a unei neconformități. Despăgubirea se acorda fără întârzieri nejustificate. 7.9. Calatorul nu are dreptul la despăgubiri în cazurile enumerate de art. 5.12. si art. 5.13. 7.10. Agentia nu răspunde în caz de forța majora, care este definita ca fiind orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil, cum ar fi greva, conflict politic, război, calamitați naturale (cutremur, inundații, furtuna etc), incendii, epidemii, pericol public, atac terorist, embargou internațional, interdicții ale organelor de administrație publica etc., precum si în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere. 7.11. Toate sumele menționate la prezentul articol se vor retine de către Agenție din avansul sau prețul total al pachetului de servicii de călătorie achitat de calator, fără a fi necesara intervenția instanțelor de judecata. 7.12. Drepturile la despăgubiri sau la reducerea prețului nu aduc atingere drepturilor calatorilor în temeiul Regulamentelor si convenții internaționale aplicabile. 7.13. În cazul unor evenimente invocate de calatori (îmbolnăviri, decese), care se vor dovedi cu acte, penalitățile aplicate vor fi cele percepute de furnizorii serviciilor de călătorie. În acest caz, calatorul își poate recupera sumele achitate prin activarea asigurării storno.
8. Reclamații
8.1. În cazul în care unul din serviciile de călătorie nu se executa în conformitate cu contractul privind pachetul de servicii de călătorie, calatorul are obligația de a informa în scris, de la fata locului si fără întârzieri nejustificate, atât reprezentantul Agenției, cât si prestatorii de servicii de călătorie (conducerea hotelului, a restaurantului, reprezentanții locali ai Agenției organizatoare), în legătura cu orice neconformitate pe care o constata pe parcursul executării unui serviciu de călătorie inclus în contractul privind pachetul de servicii de călătorie, ținând cont de circumstanțele cazului. Datele de contact ale Agenției: 0040 734 489 107-URGENTE, contact@luxuriatravel.ro , unde calatorul poate solicita asistenta atunci când se afla în dificultate sau poate reclama orice neconformitate sesizata în timpul executării pachetului. 8.2. În cazul în care prestatorii de servicii de călătorie refuza nejustificat sau nu rezolva neconformitatea reclamata de calator si nu invoca cazurile prevăzute la art. 8.3., acesta trebuie sa contacteze, de la fata locului, Protecția consumatorului din tara respectiva. 8.3. Atât Agentia, cât si prestatorul de servicii de călătorie vor acționa pentru remedierea neconformității, cu excepția unuia din următoarele cazuri: 8.3.1. neconformitatea nu poate fi remediata; 8.3.2. remedierea implica cheltuieli disproporționate, ținând cont de anvergura neconformității si de valoarea serviciilor de călătorie afectate. 8.4. Fără a aduce atingere excepțiilor prevăzute la art. 8.3. în cazul în care Agentia nu remediază neconformitatea într-un termen rezonabil stabilit de calator, acesta poate face el însuși acest lucru si poate solicita rambursarea cheltuielilor necesare. Calatorul nu trebuie sa specifice un termen daca Agentia refuza sa remedieze neconformitatea sau daca este necesara o remediere imediata. 8.5. În cazul în care neconformitatea afectează în mod substanțial executarea pachetului, iar Agentia a omis sa o remedieze într-un termen rezonabil stabilit de către calator, acesta poate înceta contractul privind pachetul de servicii de călătorie fără plata unei penalități de încetare si, după caz, poate sa ceara reducerea prețului si/sau despăgubiri. 8.6. Calatorul poate trimite cereri sau reclamații în legătura cu executarea pachetului, într-un termen rezonabil după întoarcerea din călătorie, în mod direct agenției de turism intermediare de la care a achiziționat pachetul. Agentia de turism intermediara transmite agenției de turism organizatoare, fără întârzieri nejustificate, cererile sau reclamațiile. Aceasta va comunica calatorului modul de soluționare a reclamației, în termen de 30 de zile de la primirea acesteia. 8.7. Calatorul are posibilitatea sa apeleze si la entitatea de soluționare alternativa a litigiilor (entitatea SAL), care soluționează litigiile în conformitate cu O.G. nr. 38/2015 privind soluționarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianți, precum si la platforma europeana de soluționare online a litigiilor (platforma SOL) în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European.
9. Asigurari
9.1. Calatorul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de acesta, în cazul insolvabilității sau falimentului Agenției, la Societatea de Asigurare – Reasigurare OMNIASIG SA, din Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, Telefon: 021/4057420, cu Polița de asigurare nr. I nr. 56702, valabila pana la 31.12.2024, având suma asigurata de 50.000 lei, care este afișata pe pagina web a agenției de turism www.luxuriatravel.ro
10. Documentele contractului.
10.1. Constituie parte integranta din contract următoarele: voucherul, biletul de odihna/tratament, biletul de excursie, bonul de comanda, după caz; programul turistic, cataloage/pliante/oferte, formularul cu informațiile standard, declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor personale, datele de la Protecția Consumatorului, precum si alte înscrisuri/ site-ul www.luxuriatravel.ro , ale Agenției puse la dispoziția calatorului, în format tipărit sau pe alt suport durabil.
11. Dispoziții finale
11.1. Prezentul contract a fost încheiat în doua exemplare, câte unul pentru fiecare parte.11.2. Comercializarea pachetelor de servicii de călătorie si servicii de călătorie asociate se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea prevederilor O. G. nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie si serviciile de călătorie asociate.11.3. Toate unitățile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de către organismele abilitate ale tarilor de destinație, conform procedurilor interne si normativelor locale, acolo unde acestea exista, care diferă de la o tara la alta si de la un tip de destinație la altul.11.4. Calatorul declara ca Agentia l-a informat complet cu privire la condițiile de comercializare a pachetelor de servicii de călătorie si servicii de călătorie asociate, în conformitate cu prevederile O. G.nr. 2/ 2018 privind pachetele de servicii de călătorie si serviciile de călătorie asociate.11.5. Litigiile apărute între parți se rezolva pe cale amiabila, în caz contrar pârțile înțeleg sa se adresezeinstanțelor de judecata competente.11.6. Contractul va fi interpretat conform legilor din România.
Agentia, Am citit contractul si anexele si am primit un exemplar acestora
Calator,
Luxuria Trans & Travel Agent:
ANEXA 1
Formular cu informații standard pentru contractele privind pachete de servicii de călătorieCombinația de servicii de călătorie pusa la dispoziția dumneavoastră este un pachet în înțelesul OrdonanțeiGuvernului nr. 2/2018. Prin urmare, veți beneficia de toate drepturile UE care se aplica pachetelor.LUXURIA TRANS & TRAVEL SRL va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu. În plus, conform legislației, LUXURIA TRANS & TRAVEL SRL deține protecție pentru a va rambursa plățile si, în cazul în care transportul este inclus în pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastră în cazul în care devine insolventa. Informații suplimentare referitoare la principalele drepturi în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 2/2018 www.anat.ro/wp-content/uploads/2013/09/OG-2_2018.Pdf Urmărind hyperlink, calatorul va primi următoarele informații:Drepturile principale în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 2/2018:- Calatorii primesc toate informațiile esențiale privind pachetul anterior încheierii contractului privind pachetul de servicii de călătorie.- Exista întotdeauna cel puțin un comerciant care răspunde pentru executarea corespunzătoare a tuturor serviciilor de călătorie incluse în contract.- Calatorilor li se pune la dispoziție un număr de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legătura cu agenția de turism organizatoare sau cu agentul de turism.- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, în urma unei înștiințări efectuate în mod rezonabil si eventual a plații unor costuri suplimentare.- Prețul pachetului poate fi mărit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburanților) si daca acest lucru este prevăzut în mod expres în contract, si în orice caz nu mai târziu de 20 de zile înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care creșterea prețului este mai mare de 8% din prețul pachetului, calatorul poate înceta contractul. În cazul în care agenția de turism organizatoare își rezerva dreptul de a creste prețul, calatorul are dreptul la o reducere de preț daca apare o scădere a costurilor relevante.- Calatorii pot înceta contractul fără plata unei penalități de încetare si pot obține rambursarea completa a oricăror plăti în cazul în care oricare dintre elementele esențiale ale pachetului, altul decât prețul, s-a modificat în mod semnificativ. În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, comerciantul răspunzător de pachet anulează pachetul, calatorii au dreptul la rambursare.- Calatorii pot înceta contractul fără plata unei penalități de încetare, înainte de începerea executării pachetului, în circumstanțe excepționale, de exemplu în cazul unor probleme grave de securitate la destinație care sunt susceptibile de a afecta pachetul.- În plus, calatorii au posibilitatea de a înceta contractul în orice moment înainte de începerea executării pachetului, în schimbul achitării unei penalități de încetare adecvat si justificabil.- În cazul în care, după începerea executării pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzătoare, fără a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot înceta contractul fără plata unei penalități de încetare, în cazul în care serviciile nu sunt executate în conformitate cu contractul si acest fapt afectează în mod substanțial executarea pachetului, iar agenția de turism organizatoare nu remediază problema.- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta în cazul în care calatorul se afla în dificultate.- În cazul în care agenția de turism organizatoare intra în insolventa, plățile vor fi rambursate. În cazul în care agenția de turism organizatoare intra în insolventa după începerea executării pachetului, iar transportul este inclus în pachet, repatrierea calatorilor este garantata.LUXURIA TRANS & TRAVEL SRL a contractat protecția în caz de insolventa sau faliment la Societatea de Asigurare – Reasigurare OMNIASIG SA, din Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, Telefon: 021/4057420, cu Polița de asigurare nr. I nr. 56702, valabila pana la 31.12.2024, având suma asigurata de 50.000 lei, care este afișata pe pagina web a agenției de turism www.luxuriatravel.ro . Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, după caz, autoritatea competenta - Autoritatea de Supraveghere Financiara, Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, Bucuresti, e-mail: office@asfromania.ro , relații cu publicul, tel. 0800 825 627, număr apelabil din afara României: +40.21.668.12.08, fax: 021.659.60.51 si 021.659.64.36, în cazul în care anumite servicii sunt refuzate din cauza insolventei LUXURIA TRANS & TRAVEL SRL.În sensul prezentului formular prin agenție de turism organizatoare se înțelege agenția de turism organizatoare stabilita pe teritoriul României sau agenția de turism intermediara stabilita pe teritoriul României, care cumpăra în mod direct pachete de la o agenție de turism organizatoare care nu este stabilita în România, după caz, conform art. 14 din O. G. nr. 2/2018. În cazul prevederilor referitoare la insolventa, agenția de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru sau din România, după caz.Acte normative:- Ordonanța Guvernului nr. 2/ 2018: www.anat.ro/wp-content/uploads/2013/09/OG-2_2018.pdf- Ordinul nr. 156/ 2019 pentru aprobarea Procedurilor de garantare a sumelor plătite de calatori în legătura cu pachetele de servicii de călătorie/ serviciile de călătorie asociate în cazul insolvenței agenției de turism organizatoare si procedurile de despăgubire a calatorilor.
AGENTIA LUXURIA TRANS & TRAVEL TURISTUL
ANEXA 2
Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor personale
Agenția Luxuria Trans & Travel este Operator de date cu caracter personal nr.: 33054 din 01.10.2014
Calatorul dl/d-na ........................................, cu domiciliul în, ............................................................................................................................, Sector/Jud. ................................................., legitimat cu …….. seria …………., nr………………., CNP ………………………….., în calitate de titular de contract, prin prezenta declarație îmi exprim consimțământul în mod liber, în cunoștința de cauza si la obiect, pentru următoarele scopuri ale prelucrării datelor cu caracter personal:A. DA/ NU - Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal pentru comunicări comerciale ale agenției (oferte turistice)B. DA/ NU - Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal pentru newsletter-uri (știri, informații diverse despre activitatea agenției)C. DA/ NU - În calitate de titular al autorității părintești/ împuternicit al acestuia, sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal (nume, prenume, data nașterii) ale copilului/ copiilor mei care au vârsta sub 16 ani, menționați în rezervare, necesare pentru executarea contractului. (pct. C este obligatoriu pentru a se putea efectua rezervarea) .1. Am luat cunoștința de faptul ca, în cazul în care am fost de acord cu pct. A si B datele mele si a persoanelor menționate în rezervare, nume, prenume, adresa de email, se vor putea prelucra după executarea contractului pana la data de 01.01.20292. Cunosc faptul ca am posibilitatea sa-mi retrag consimțământul pentru pct. A si B, oricând, printr-o cerere transmisa la e-mail rezervari@luxuriatravel.ro.3. Sunt informat/a ca, în cazul în care nu sunt de acord cu pct. A si B, orice date cu caracter personal vor fi eliminate din baza de date de marketing a Agenției.4. Agentia m-a asigurat ca respecta noile norme impuse de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 cu privire la protecția datelor cu caracter personal, menționate în politica de confidențialitate de pe site-ul www.luxuriatravel.ro5. De asemenea, am luat la cunoștința ca prelucrarea datelor personale necesare pentru facturare (nume, prenume, data nașterii, CNP, C.I. sau pașaport, adresa, telefon, email si naționalitate) se vor păstra conform termenelor prevăzute în legislația financiar-contabila.6. Am înțeles ca prelucrarea datelor cu caracter personal menționate în contract este realizata pentru furnizarea serviciilor turistice contractate, pe perioada de valabilitate a acestuia si pe perioada de arhivare.7. Sunt de acord cu transferarea acestor date către companiile afiliate sau colaboratoare, partenerii contractuali ai Agenției din tara si/ sau din străinătate, implicați în desfășurarea serviciului turistic contractat.8. Sunt informat/ a de faptul ca, potrivit legislației în vigoare, datele personale vor fi furnizate către autoritățile din domeniul juridic (politie, parchet, instanțe de judecata) doar la solicitarea expresa a acestora.9. Agentia m-a asigurat de faptul ca datele mele nu vor fi făcute publice, nu vor fi transmise unor terțe parți.10. Am fost informat/ a ca am următoarele drepturi: de acces la date, de rectificare, de ștergerea a datelor (dreptul de a fi uitat), de restricționare a prelucrării, de portabilitate a datelor si dreptul la opoziție. Pentru exercitarea acestor drepturi, voi putea trimite o cerere scrisa, la adresa de e-mail rezervar@luxuriatravel.ro. De asemenea, mi s-a comunicat si faptul ca am dreptul de a mă adresa Autorității Naționale de Supraveghere(www.dataprotection.ro ), precum si justiției.11. Declar ca am fost împuternicit de toate persoanele menționate în rezervare sa furnizez Agenției datele personale ale acestora necesare efectuării rezervării, iar accesul la aceste date se va acorda doar titularului de contract în urma unei cereri scrise.12. Am înțeles în întregime conținutul declarației de mai sus, aceasta fiind conforma cu cele declarate si cu realitatea.
Titular de contract,
......................................................................
ANEXA 3
Pachetul turistic care face obiectul prezentului contract include servicii ......................................................... după cum urmează:TURIST 1: …………………………..TURIST 2: ……………………………PERIOADA: ....................................Pachetul/Serviciul:......................................................................................................................................Suma totala aferenta pachetului de servicii turistice contractate este de ................................................... plătibili conform prevederilor de la art. 4.4 din prezentul contract.
MODALITATE DE PLATA:
1. la rezervare: avans ................................................2. pana la data de ......................................................
LUXURIA TRANS & TRAVEL TURISTUL
.............................................. ..................................................................
Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si SC Luxuria Trans & Travel SRL (luxuriatravel.ro, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet www.luxuriatravel.ro (Site).
Site-ul va este oferit de SC Luxuria Trans & Travel SRL, cu sediul social în Oraş Bragadiru, Strada EPOCII, Nr. 3B, Lot 3, partea sud vestică, Parter, camera 3, Judet Ilfov, Romania, tel 031-419-00-21, Romania, email: rezervari@luxuriatravel.ro, tel 0734 489 107 si punct de lucru in Cotroceni Business Center, B-dul Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, sc. 3, et. 1, birou 20, Sector 6, București
Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa.
Utilizand acest Site sau comandand serviciile turistice prin intermediul e-mail, telefon, sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in niciun fel.
luxuriatravel.ro va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita. Rezervarile si vanzarile de bilete de avion se supun Conditiilor Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion (la care se adauga prevederile prezentului Contract). Pentru pachetele turistice, tarifele de pe site sunt informative si se pot modifica oricand. Cererile de rezervare efectuate pe site nu va garanteaza blocarea locurilor si a tarifelor. Dupa efectuarea cererii pe site, un agent luxuriatravel.ro va confirma tariful pe email sau telefonic.
luxuriatravel.ro actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: companiile aeriene acreditate IATA, hoteluri, altii (Furnizori de Servicii Turistice). luxuriatravel.ro nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
luxuriatravel.ro ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand.
luxuriatravel.ro nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
luxuriatravel.ro depune toate eforturile ca pe varianta in limba romana a Site-ului, informatiile relevante privind serviciile oferite si termenii aplicabili unui anumit serviciu sa fie publicate in limba romana, insa datorita faptului ca o mare parte a informatiilor respective sunt preluate dintr-un sistem de rezervari international, anumite informatii, conditii aplicabile anumitor servicii precum si alte detalii ce pot influenta utilizarea in bune conditii a serviciilor oferite sa fie in limba engleza. In cazul in care exista orice neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail, la adresa [rezervari@luxuriatravel.ro], pentru a primi asistenta de la unul din consultantii nostri.
Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuata pe Site sau prin telefon, e-mail va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la luxuriatravel.ro. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la luxuriatravel.ro si va intra in vigoare acest contract. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbari de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, eliberarea voucher-elor pentru hoteluri, a asigurarilor de calatorie si orice alte actiuni ce necesita interventie umana se va face in timpul programului de lucru luxuriatravel.ro
Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/iesire din hotel, conditiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni, dar va rugam sa luati legatura cu luxuriatravel.ro pentru detalii complete.
Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile in Europa, 180 min. pentru zborurile in afara Europei, respectiv 90 min. pentru zborurile pe teritoriul Romaniei. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor.
Rezervarea biletelor de avion se poate face online, direct pe Site-ul luxuriatravel.ro, prin intermediul e-mail-ului sau telefonic. Orice rezervare efectuata pe site, email sau telefonic, se supune acceptarii prezentelor termeni si conditii si conditiilor speciale impuse de companiile aeriene si care va sunt prezentate in email-ul de confirmare a rezervarii sau telefonic, de catre consultantii luxuriatravel.ro.
Pentru anumite zboruri (low cost, combinatii de companii aeriene de linie si low cost, alte combinatii de zboruri), rezervarile nu se pot confirma pe site, de aceea solicitarea Dvs. va consta intr-o cerere de rezervare care va fi procesata ulterior de catre consultantii luxuriatravel.ro. Acestia va vor comunica disponibilitatea locurilor si tariful biletelor care se pot confirma.
Pentru emiterea biletelor de avion, este necesara plata efectuarii acestora. luxuriatravel.ro va pune la dispozitie o multitudine de modalitati de plata, in functie de conditiile impuse de fiecare companie in parte.
In momentul efectuarii rezervarii, vi se vor comunica termenele de plata puse la dispozitie de companiile aeriene. Pentru rezervarile de linie, cele mai multe companii de linie solicita ca plata biletelor sa fie facuta in maxim 24 pana la 48 ore, timp in care luxuriatravel.ro va garanteaza disponibilitatea locurilor si a tarifelor. Aceste informatii le veti gasi disponibile pe pagina si in email-ul de confirmare a rezervarii. Daca plata nu este efectuata in intervalul comunicat, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletele automat.
Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervari fara ca plata sa fie inregistrata in conturile luxuriatravel.ro, prin urmare luxuriatravel.ro nu va garanteaza rezervarea locurilor si a tarifelor comunicate in momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar dupa ce plata este efectuata si biletele sunt emise.
Atentie: intre momentul efectuarii cererilor de rezervare pe site, e-mail sau telefonic si momentul achitarii biletelor de avion si vizualizarii platii in contul luxuriatravel.ro de catre angajatii sai, pot aparea modificari de tarife sau locurile pot sa nu mai fie disponibile. In aceste situatii, luxuriatravel.ro va anunta pasagerii si vor comunica urmatorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care sa satisfaca nevoile acestora.
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic luxuriatravel.ro despre intentiile dvs. In anumite cazuri, este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni. luxuriatravel.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. luxuriatravel.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), luxuriatravel.ro isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.
In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu perceputa de luxuriatravel.ro in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se ramburseaza.
In caz de forta majora si nu numai, compania aeriana poate anula sau intarzia zborul, precum si sa anuleze rezervarea fara a notifica in prealabil Pasagerul, urmand ca banii sa ii fie restituiti pasagerului sau sa i se propuna noi variante de zbor. In toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de catre reprezentatii luxuriatravel.ro.
Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informatii va sunt prezentate pe site, in timpul procesului de rezervare sau de catre consultantii luxuriatravel.ro, prin e-mil sau telefonic.
Pentru unele companii aeriene, bagajul de mana si/sau cala este inclus in tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost si pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat fata de pretul biletelor si aceste informatii va vor fi furnizate in timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achizitionate in momentul efectuarii rezervarii sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai tarziu de efectuarea check-in-ului.
Fiecare companie aeriana are dimensiuni diferite (nr. de kilograme sau lungime/latime/inaltime) pentru bagajele de mana sau de cala. In cazul in care nu va incadrati in aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a va taxa suplimentar.
Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atat pentru companiile de linie cat si pentru cele low cost, insa pentru cele low cost se plateste o taxa suplimentara. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, luxuriatravel.ro va recomanda sa efectuati check-in-ul online. Informatiile despre efectuarea check-in-ului online va vor fi comunicate de agentii luxuriatravel.ro in momentul efectuarii rezervarii.
luxuriatravel.ro isi rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de bilete de avion, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate rezervarile de bilete de avion. Discounturile sunt stabilite in functie de campaniile de marketing derulate de luxuriatravel.ro.
Discounturile sau cupoanele de reduceri se pot cumula cu alte campanii de discount sau cupoane de reduceri si se aplica doar conform regulilor fiecarei campanii de discount in parte.
Discounturile sau cupoanele de reduceri nu se aplica si clientilor care fac rezervari in urma cautarilor de bilete de avion efectuate pe site-uri de comparatii (Ex: Momondo, Skyscanner etc).
Societatea Comerciala SC Luxuria Trans & Travel SRL este o AGENTIE DE TURISM care are in obiectul de activitate rezervari – vanzari de bilete de avion pentru zboruri interne si internationale, pachete turistice, cazari interne si internationale, direct sau prin intermediari.
In vederea indeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul sau de activitate, societatea este autorizata de catre companiile aeriene care efectueaza zborurile; ea actioneaza numai ca intermediar al acestor companii si se supune regulilor si restrictiilor comerciale impuse de catre companiile aeriene, in calitate de prestatori directi.
In continuare, vom denumi pe scurt:
Fiind vorba despre o vacanta de weekend sau pentru un weekend prelungit, luxuriatravel.ro pune la dispozitia clientilor sai o modalitate foarte comoda de a-si personaliza vacanta. De regula, o oferta de tip city break oferita de luxuriatravel.ro este formata din urmatoarele servicii turistice: transport (se prefera avionul), cazare si optional masa, in functie de hotelul ales. Oferta este variata, pentru orice destinatie solicitata de client.
In scop de marketing si pentru a reduce din timpul de cautare separat al serviciilor turistice incluse intr-un city break, luxuriatravel.ro ofera clientilor sai posibilitatea de a vizualiza aceste servicii prezentate intr-un singur pachet oferta. Serviciile incluse intr-un city break pot fi achizitionate separat, fiind vorba de aceleasi servicii prezentate in oferta de pe site sau clientii pot solicita o oferta personalizata si in acest caz, serviciile turistice pot fi diferite de cele promovate pe site.
luxuriatravel.ro ofera clientilor sai spre revanzare servicii turistice de tip tour operator (chartere, circuite, croaziere sau orice alt serviciu promovat de agentiile de turism tour operatoare partenere).
Termenii si conditiile rezervarii difera in functie de fiecare produs turistic inclus in oferta de tip city break si acestea depind de regulile impuse de partenerii furnizori de servicii turistice cu care colaboreaza luxuriatravel.ro. Mentionam ca rezervarile se vor face in functie de disponibilitatea acestora la partenerii luxuriatravel.ro si in functie de termenii si conditiile companiei, mentionate pe site-ul luxuriatravel.ro sau de catre operatorii luxuriatravel.ro pentru fiecare serviciu ales in parte.
luxuriatravel.ro nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, email sau direct in agentia luxuriatravel.ro) presupune acceptarea termenilor si conditiilor luxuriatravel.ro si a regulilor prevazute in contractul cu turistul (pentru ofertele de tip tour-operator).
In cazul majoritatii hotelurilor, ora normala de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. Atentie! Aceste ore pot diferi de la un hotel la altul. Va rugam sa verificati aceste informatii pe site-ul luxuriatravel.ro sau sa consultati agentii luxuriatravel.ro.
In cazul in care sositi la hotel dupa ora de check-in indicata mai sus, camerele Dvs sunt retinute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sositi la hotel dupa aceasta ora, va rugam sa specificati in rezervare (daca exista camp de observatii) sau sa ne aduceti la cunostinta de aceasta posibilitate, precizand si ora de sosire estimata. In cazul in care hotelul nu este instiintat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.
Legenda camera:
Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un baby-cot pentru acestia, este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sa specificati daca doriti baby-cot in campul de observatii din rezervare (in cazul in care acesta exista) sau sa ne comunicati pe email, imediat dupa finalizarea rezervarii.
Alocarea camerelor catre turisti este facuta de catre unitatea de cazare (cu exceptia cazurilor in care este rezervata si achitata dinainte o anumita camera).
In cazul in care onorarea rezervarii nu este posibila (din motive bine intemeiate), unitatea de cazare (pentru rezervarile efectuate prin Furnizorii de Cazari sau luxuriatravel.ro - pentru alte rezervari) este obligata sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeasi categorie sau superioara. In acest caz, turistul este obligat sa accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (targuri, expozitii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, Sarbatori legale etc) rezervarile pot avea termeni si conditii speciale (numar minim de nopti, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervarii speciala, termeni de plata etc).
Plata rezervarilor trebuie facuta in conformitate cu termenii si conditiile precizate in momentul efectuarii rezervarii. Nerespectarea acestora atrage dupa sine anularea rezervarii.
luxuriatravel.ro isi rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de hotel, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate hotelurile. Discounturile sunt stabilite in functie de furnizorul de hoteluri si de politica de reduceri a luxuriatravel.ro.
Modul de calcul al ofertelor este urmatorul: tariful primit de la provider (pretul taiat) poate fi discountat cu mai multe procente. Astfel, clientii care rezerva de la luxuriatravel.ro doar cazarea pot beneficia de reduceri la o serie de hoteluri din baza noastra de date (procentul reducerii poate fi diferit pentru fiecare hotel in parte, in functie de locatie, categorie, provider etc).
Conditii de anulare si modificare a rezervarii:
In functie de politica de anulare a rezervarii, anularea poate fi facuta in scris, catre luxuriatravel.ro. Cererea scrisa trebuie facuta de catre titularul rezervarii, de Luni pana Vineri intre orele 9-18, prin email, fax sau posta.
Politica de anulare aplicata fiecarei rezervari depinde de tipul de serviciu, de furnizorul de servicii turistice, de data de calatorie sau de alti factori indicati de Furnizorul de Servicii
Turistice. Politica de anulare va fi precizata in momentul efectuarii rezervarii, pe pagina cu detaliile rezervarii, in pagina de confirmare si in email-ul de confirmare a rezervarii. Atentie: va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile anularii inainte de confirmarea rezervarii. Daca nu sunteti de acord cu politica de anulare impusa, rezervarea nu poate fi confirmata.
luxuriatravel.ro poate colecta review-uri (pareri despre hoteluri, destinatii, serviciile oferite de luxuriatravel.ro si partenerii sai) de la clientii sai, dupa ce acestia s-au intors din vacanta.
Clientii isi dau acordul asupra publicarii review-urilor pe site sau sa fie folosite offline de catre consultantii luxuriatravel.ro in vederea recomandarii de hoteluri/destinatii, asupra publicarii numelor persoanelor care au oferit review-ul si a datii acestora.
Review-urile pot fi colectate online, in sistemul de colectari review-uri disponibil pe site-ul luxuriatravel.ro sau offline (prin email sau telefon) de catre consultantii luxuriatravel.ro.
luxuriatravel.ro isi rezerva dreptul de a refuza anumite review-uri, in special cele cu limbaj vulgar. Inainte de publicarea review-urilor pe site, luxuriatravel.ro isi rezerva dreptul de a edita erorile gramaticale si de exprimare, fara a schimba sensul cuvintelor. Review-urile oferite de clienti devin proprietatea luxuriatravel.ro si nu pot fi publicate pe alte site-uri.
Conform OG 34/2014 , luxuriatravel.ro nu are o politica de returnare a produselor.
Inainte de a lansa comanda, clientul trebuie sa fie de acord cu "Termenii si conditiile" luxuriatravel.ro. Existand diferente intre tipurile de servicii oferite, anume bilete de avion, hoteluri, city-break-uri, asigurari medicale de calatorie, rezervarea nu se poate efectua pana la capat daca clientul nu bifeaza casuta aferenta acceptarii "Termenilor si conditiilor". Conform OG 34/2014, conditiile de garantie/service nu se aplica serviciilor rezervate pe site-ul www. luxuriatravel.ro.
Problema survenita in timpul sederii turistului, trebuie comunicata de urgenta catre luxuriatravel.ro pentru a o putea rezolva in timp util. De asemenea, orice reclamatie trebuie facuta in scris catre unitatea de cazare, iar o copie trebuie sa ajunga la luxuriatravel.ro in maxim 2 zile de la incheierea sejurului. Toate plangerile/reclamatiile vor fi cercetate si se va oferi un raspuns imediat dupa analizarea completa a situatiei prezentate.
Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresa rezervari@luxuriatravel.ro
Vizele nu sunt incluse in tarifele afisate. Turistii sunt responsabili de obtinerea acestora in timp util. De asemenea, turistii trebuie sa se asigure ca documentele de calatorie (pasaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data parasirii Romaniei.
Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra, de asemenea, in responsabilitatea turistului.
Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul luxuriatravel.ro, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul, in cauza, va prelua platile pentru rezervarile dvs.
Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
luxuriatravel.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nicio obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site (in subsolul acestuia).
luxuriatravel.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. luxuriatravel.ro isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.
In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, luxuriatravel.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.
In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.
Pentru mai multe detalii legate de plati va rugam sa accesati zona de Intrebari frecvente.
Documentele de calatorie aferente rezervarii (bilet de avion, voucher de calatorie sau factura) pot fi trimise prin posta electronica, la adresa introdusa in momentul initierii rezervarii, prin posta (la adresa specificata in momentul efectuarii rezervarii) sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru. Consultantii nostri va pot da oricand informatii detaliate, daca este necesar.
SC Luxuria Trans & Travel SRL nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini. luxuriatravel.ro nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):
Puteti subscrie la newsletter-ul luxuriatravel.ro, care va va fi trimis catre adresa dvs. de e-mail si va include noutati si oferte speciale precum si alte informatii.
luxuriatrans.ro isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.
luxuriatravel.ro nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.
luxuriatravel.ro nu este responsabila pentru pierderile directe si/sau indirecte suferite de utilizator cauzate de, dar fara a se limita la: posibile diferente de tarif, lipsa de disponibilitate, precum si orice alte informatii incorecte comunicate si/sau preluate de la companiile aeriene si/sau hoteliere sau de catre toti si/sau oricare dintre societatile partenere care furnizeaza servicii turistice prin intermediul luxuriatravel.ro).
luxuriatravel.ro isi rezerva dreptul sa nu furnizeze serviciile turistice a caror tarife au fost afisate in mod eronat. In cazul aparitiei, respectiv afisarii unor posibile erori de tarifare, utilizatorul este de acord sa renunte la toate si orice pretentii impotriva luxuriatravel.ro, urmand ca in cel mai scurt timp posibil luxuriatravel.ro sa returneze sumele achitate de utilizator.
luxuriatravel.ro este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).
luxuriatravel.ro nu poate garanta furnizarea neintrerupta a Site-ului si nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderile de orice natura suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.
Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate. luxuriatravel.ro nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nicio responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partilor implicate.
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de luxuriatravel.ro. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.
luxuriatravel.ro nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora sau in cazul in care furnizorul de servicii turistice intra in insolventa. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta luxuriatravel.ro sau furnizorii sai.
Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.
luxuriatravel.ro poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.
Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului sunt rezervate de catre SC Luxuria Trans & Travel SRL. Materialul continut pe Site este proprietatea SC Luxuria Travel SRL sau a afiliatilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate.
Numele luxuriatravel.ro, precum si celelalte marci, logo-uri sau elemente grafice continute in Site sunt marci inregistrate ale luxuriatravel.ro sau ale afiliatilor sai. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.
Termenii politicii de confidentialitate a luxuriatravel.ro sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii. Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre luxuriatravel.ro sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a luxuriatravel.ro.
luxuriatravel.ro utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. luxuriatravel.ro se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a luxuriatravel.ro. Achizitiile online nu mai sunt de mult o noutate. Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita. luxuriatravel.ro utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.
luxuriatravel.ro isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
Legea guvernanta Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si luxuriatravel.ro si este guvernat de legile din Romania. In cazul existentei unor litigii, instanta judecatoreasca competenta este considerata instanta municipiului Bucuresti. In cazul existentei unor litigii, va fi luata in considerare varianta in limba romana a termenilor si conditiilor.
luxuriatravel.ro incearca sa protejeze cat mai mult posibil dreptul privind confidentialitatea si imaginea utilizatorilor site-ului. Intentia noastra este aceea de a iti oferi tie, utilizatorul site-ului, o experienta online sigura, care nu iti va afecta negativ viata personala. In acest sens, depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura ca informatiile pe care le introduci in baza noastra de date sunt utilizate exclusiv in scopurile gandite de tine.
Prin accesarea acestuia sau prin activarea mesajelor promotionale sau publicitare, luxuriatravel.ro va prelucra informatiile cu caracter personal de natura sa identifice o anumita persoana. Datele cu caracter personal pe care le prelucram pot include:
Cand comanzi un serviciu de pe site-ul nostru sau prin intermediul celorlalte metode ale noastre de contact (telefon, email, chat, Facebook sau orice retea de socializare, etc.), iti vom cere sa ne furnizezi informatii cu caracter personal, inclusiv numele si prenumele, numarul de telefon, adresa de email, detaliile pentru facturare.
Pe baza alegerii tale, dintre serviciile noastre, daca acestea includ un bilet de avion, vom retine, de asemenea, urmatoarele informatii: numarul biletului de avion, numarul rezervarii, pretul biletului, codul de rezervare, numarul zborului, data si locul plecarii/intoarcerii, destinatia zborului si orice alte detalii privitoare la serviciul legat de biletul de avion.
Daca serviciile alese de tine includ cazare la hotel, pachete de calatorie, inchirierea unei masini, transferuri, bilete la destinatie sau orice alt serviciu de calatorie, vom retine urmatoarele informatii: numarul rezervarii, numarul voucherului, pretul rezervarii, denumirea hotelului, numarul de stele al hotelului, destinatia sau orice alte informatii legate de serviciile de cazare/pachetul de calatorie.
In cazul in care serviciile alese de tine sunt legate de un numar de asigurare de calatorie, vom retine, de asemenea, toate informatiile legate de asigurare: destinatia, perioada acoperita, pretul asigurarii, detaliile cu caracter personal asigurate.
Cand te abonezi la Newsletter-ul luxuriatravel.ro, iti vom cere sa ne furnizezi adresa ta de email.
Cand ne scrii, folosind formularele de pe site-ul nostru, iti cerem sa ne furnizezi datele tale de contact: numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon.
Cand vizitezi website-ul luxuriatravel.ro, colectam automat anumite informatii, care includ, dar nu se limiteaza la adresa ta IP, informatii cookie, mai exact data si ora la care ai accesat serviciile noastre, hardware-ul, software-ul sau browser-ul pe care le folosesti si informatiile despre sistemul de operare al computerului tau, cum ar fi setarile privind limba si locatia de unde accesezi serviciile noastre.
Cand achizitionezi un serviciu sau cand te abonezi la Newsletter-ul nostru, colectam, de asemenea, informatii cu privire la istoricul cautarilor si achizitiilor tale si despre activitatea ta pe site-ul nostru web, inclusiv informatii cu privire la click-uri si la paginile pe care le-ai vazut.
Cand achizitionezi un serviciu de pe site-ul nostru sau prin intermediul oricarui alt canal (telefon, e-mail, chat, fata in fata la sediul nostru, Facebook sau orice alta retea de socializare, WhatsApp etc.), poti face o calatorie cu alte persoane, ale caror detalii ni le furnizezi ca parte a procesului de rezervare sau poti achizitiona un serviciu in numele altcuiva. In aceste conditii, este responsabilitatea ta sa te asiguri ca persoana ale carei date cu caracter personal le-ai furnizat este informata despre acest lucru si a inteles si a acceptat modul in care folosim informatiile respective, conform descrierii din Politica de confidentialitate.
luxuriatravel.ro utilizeaza informatiile tale cu caracter personal stocate - detaliile furnizate la inregistrare si activitatea pe care ai desfasurat-o pe site-ul nostru - in special pentru a iti usura accesul pe site, pentru a imbunatati produsele si serviciile si pentru a te informa cu privire la ultimele produse si servicii de care esti interesat.
Este posibil sa folosim datele tale cu caracter personal exclusiv pentru urmatoarele scopuri (”Scopuri autorizate”):
In primul rand, folosim datele tale cu caracter personal pentru a iti furniza serviciile de calatorie pe care le-ai comandat.
Utilizam datele tale cu caracter personal pentru a te contacta in legatura cu serviciile pe care le-ai achizitionat de la noi. Este posibil sa te contactam prin email, posta, telefon sau prin mesaje text. Metoda depinde de informatiile de contact pe care ni le-ai impartasit anterior si de metoda prin care ne-ai contactat.
Motivele pentru care te-am putea contacta includ:
Poti contacta serviciul nostru de relatii cu clientii 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.
Datele tale cu caracter personal, cum ar fi informatiile cu privire la serviciile pe care le-ai achizitionat sau informatiile despre contul tau de utilizator sunt folosite pentru a gasi solutiile potrivite cererilor tale si pentru a raspunde oricaror intrebari pe care le-ai putea avea cu privire la serviciile pe care le-ai achizitionat sau orice alte intrebari.
Cand ne contactezi (prin telefon, email, chat, fata in fata la sediul nostru, Facebook sau prin intermediul oricarei alte retele de socializare, WhatsApp etc.), agentii luxuriatravel.ro iti vor solicita cateva detalii, pentru a te identifica in mod corespunzator. Iti vom adresa intrebari cu privire la detaliile pe care ni le-ai furnizat in cadrul rezervarilor facute, astfel incat, daca nu vei putea sa ne furnizezi suficiente detalii, este posibil sa nu putem ajuta la solutionarea cererii tale.
Utilizam datele cu caracter personal furnizate de tine pentru activitati de marketing, care pot include:
Este necesar sa ai cel putin 16 ani pentru a te abona la comunicarile noastre de marketing prin email.
Ne straduim in mod constant sa ne imbunatatim serviciile si este posibil sa folosim datele cu caracter personal in scopuri analitice, pentru a optimiza si personaliza platforma noastra online, conform nevoilor tale, transformand site-ul nostru intr-unul mai usor de utilizat si mai agreabil si sa ne imbunatatim Serviciul de relatii cu clientii.
Cand utilizezi liniile noastre telefonice pentru Serviciul de relatii cu clientii, cu scopul de a ne contacta sau cand te contactam noi prin telefon, vom inregistra apelul, pentru urmatoarele motive: imbunatatirea calitatii si performantelor echipei noastre, gestionarea plangerilor, materiale de instruire. In timpul convorbirilor telefonice cu echipa serviciului nostru de relatii cu clientii este posibil sa existe o ascultare in direct sau apelurile ar putea fi inregistrate pentru controlul calitatii si in scopuri de instruire, care includ utilizarea inregistrarilor, pentru gestionarea plangerilor si in scopul depistarii tentativelor de frauda.
Este posibil sa utilizam datele tale pentru a ne respecta obligatiile legale (cum ar fi, de exemplu, obligatiile privind pastrarea inregistrarilor), pentru verificarea conformitatii sau obligatiile de inregistrare (de exemplu, conform legilor antimonopol, a legilor privind exportul, sanctiuni comerciale si legile privind embargo-ul, legile contra spalarii banilor, verificarea financiara si a creditelor si prevenirea fraudelor si a infractiunilor si in scopul depistarii acestora).
De asemenea, este posibil sa iti utilizam datele, daca este necesar, cu scopul de a respecta ordinele instantelor de judecata si de a ne urmari si a ne apara drepturile legale.
Folosim un sistem de supraveghere video, pentru a asigura securitatea sediului nostru, in scopuri legate de siguranta persoanelor si securitatea cladirilor si a proprietatii. Pentru sprijinirea acestor scopuri, supravegherea video poate fi folosita pentru monitorizarea zonelor exterioare si interioare ale birourilor noastre, acolo unde nu exista asteptari rezonabile privind viata privata.
Luand in considerare faptul ca ai dreptul sa cunosti scopul prelucrarii datelor tale cu caracter personal, te vom informa anterior prelucrarii datelor tale cu caracter personal in alte scopuri decat cele pentru care ne-ai divulgat datele tale cu caracter personal.
Pe baza contractului sau a termenilor si conditiilor acceptate de tine, in calitate de client al luxuriatravel.ro, iti vom prelucra datele cu caracter personal pe care ni le-ai pus la dispozitie, precum si orice alte date necesare pentru ca noi sa iti putem furniza serviciile noastre, conform prevederilor contractuale si celor ale legii din Romania.
Executarea contractului incheiat cu tine este temeiul legal pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal in urmatoarele scopuri: furnizarea serviciilor noastre, comunicarea cu tine si activitatile legate de serviciul de relatii cu clientii.
Este posibil ca noi sa folosim informatiile tale pentru interese legitime, cum ar fi furnizarea serviciilor noastre, in cazul in care serviciul este achizitionat de catre o alta persoana decat beneficiarul.
Este posibil sa iti folosim informatiile pentru interesele noastre legitime, pentru a iti putea oferi cel mai bun si adecvat continut al site-ul web, al email-urilor si buletinelor informative, pentru a imbunatati si promova produsele si serviciile noastre si continutul site-ului nostru web si pentru monitorizarea apelurilor, in scopuri administrative, inclusiv pentru securitatea sediului nostru si in scopuri juridice.
Folosim datele tale cu caracter personal pe baza consimtamantului tau specific pentru a te abona la buletinul nostru informativ privind produsele si serviciile noastre. Poti sa iti retragi consimtamantul facand click pe butonul unsubscribe la finalul fiecarui email sau trimitand un email cu textul „Unsubscribe” la rezervari@luxuriatravel.ro.
Este posibil sa prelucram unele dintre datele tale, in contextul furnizarii serviciilor, pe baza obligatiilor legale (de ex., in scopuri de raportare sau in scopuri de combatere a spalarii banilor) sau a obligatiilor impuse site-ului luxuriatravel.ro de legile aplicabile.
Ca regula, luxuriatravel.ro nu va furniza (prin vanzare sau inchiriere) catre terti informatiile tale cu caracter personal. Cu toate acestea, luxuriatravel.ro va transmite informatiile catre terti, cand acest lucru este necesar in scopul prelucrarii datelor, cum ar fi urmatoarele cazuri:
a.Furnizorii de servicii de calatorie
Datele cu caracter personal necesare furnizarii serviciilor de calatorie pe care le-ai achizitionat vor fi transferate companiilor terte, pentru ca serviciile de calatorie comandate sa fie prestate.
b.Partenerii de afaceri
Este posibil sa lucram cu parteneri de afaceri, care ofera servicii comercializate pe site-ul nostru (cazare, asigurare, furnizori de plati sau alte servicii legate de calatorii). In momentul in care achizitionezi un serviciu de la noi, anumite date cu caracter personal necesare pentru furnizarea unor astfel de servicii, cum ar fi numele si adresa ta de email, adresa de domiciliu, detaliile de plata si alte informatii relevante, pot fi transmise partenerilor nostri de afaceri. Datele transmise partenerilor nostri de afaceri sunt limitate la datele cu caracter personal necesare pentru furnizarea serviciului, conform celor stabilite de partenerii de afaceri.
c.Autoritatile competente
Este posibil sa divulgam date cu caracter personal institutiilor care aplica legea, in masura in care acest lucru este solicitat prin lege sau este strict necesar pentru prevenirea, depistarea sau urmarirea penala a infractiunilor si a fraudelor sau daca suntem altfel obligati, prin lege, sa facem acest lucru. Este posibil sa fim nevoiti sa divulgam date cu caracter personal catre Autoritatile competente pentru a ne proteja si a ne apara drepturile sau bunurile sau drepturile si bunurile partenerilor nostri de afaceri.
d.Alte situatii
In anumite situatii specifice, cand colectam datele tale cu caracter personal, este posibil sa iti cerem consimtamantul pentru transmiterea respectivelor date catre terti. In acest caz, te vom informa cu privire la o astfel de prelucrare si nu vom efectua transmiterea datelor inainte de a obtine consimtamantul tau.
Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, putem utiliza persoane imputernicite pentru prelucrarea datelor personale, precum furnizori de solutii IT necesare pentru managementul afacerii, inclusiv solutii de contabilitate, furnizori de solutii de management contractual sau organizatori de conferinte. Vom incheia acorduri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal cu toate persoanele imputernicite cu prelucrarea datelor personale, care vor include clauze corespunzatoare, care sa ne asigure ca acestea isi asuma obligatiile de a prelucra datele cu caracter personal (inclusiv obligatia de a le sterge) in acord deplin cu legile aplicabile si ca ofera o protectie adecvata datelor tale cu caracter personal.
Am implementat masuri tehnice si organizatorice, pentru a organiza procesul si criteriile prezentate pentru stergerea datelor tale cu caracter personal.
Datele tale cu caracter personal vor fi sterse in momentul in care nu mai sunt necesare, in mod rezonabil, scopurilor autorizate sau atunci cand iti retragi consimtamantul (acolo unde este cazul) si nu mai este necesar, din punct de vedere legal, ca noi sa mai stocam in continuare aceste date. Cu toate acestea, vom retine datele tale cu caracter personal, acolo unde este necesar ca noi sa sustinem sau sa te aparam pe tine sau alte persoane impotriva oricaror revendicari legale, pana la sfarsitul perioadei relevante de pastrare sau pana cand revendicarile in cauza au fost solutionate.
Datele cu caracter personal sunt securizate impotriva amenintarilor si noi ne asiguram ca acestea sunt protejate de o infrastructura IT si masuri de securitate corespunzatoare. Mai mult decat atat, am implementat masuri interne, care ne permit sa descoperim, sa notificam si sa documentam incalcarile de securitate, in cel mai scurt timp posibil.
Daca descoperim orice incalcare a datelor cu caracter personal, care prezinta un risc pentru drepturile si libertatile tale, vom informa Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Vei fi informat cu privire la incalcarea datelor tale cu caracter personal, daca acest lucru duce la un risc ridicat pentru drepturile si libertatile tale.
Ai urmatoarele drepturi pentru prelucrarea datelor cu caracter personal:
In cazul in care ai intrebari cu privire la prelucrarea datelor tale cu caracter personal sau daca doresti sa ne trimiti o cerere sau sa iti exerciti oricare dintre drepturile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, te rugam sa ne contactezi la rezervari@luxuriatrans.ro.
Vom analiza fiecare cerere si te vom informa cu privire la actiunile intreprinse, in cel mai scurt timp posibil, in termen de maximum o luna de zile. In cazul in care vom avea nevoie de mai multe informatii de la tine sau daca intampinam dificultati in solutionarea cererii tale, te vom informa fara intarziere cu privire la faptul ca avem nevoie de mai mult timp pentru a efectua o analiza corespunzatoare a cererii tale.
In cazul in care vei considera ca nu am reusit sa iti solutionam toate cererile sau daca nu esti multumit de raspunsurile noastre, poti depune o petitie la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Poti, de asemenea, sa apelezi la instantele de judecata.
Operatorul responsabil cu prelucrarea datelor tale cu caracter personal, conform descrierii din prezenta Politica de confidentialitate, este SC Luxuria Trans & Travel SRL, o societate romaneasca, avand sediul social in Str. Epocii, nr. 3A, parter, Bragadiru - Ilfov, Romania, email: rezervari@luxuriatravel.ro, telefon 0734 489 107.
In cazul in care hotaram modificarea prezentei notificari, pentru a furniza o mai buna protectie a drepturilor si datelor tale cu caracter personal, vom publica noua versiune aici, iar aceasta va inlocui versiunea actuala.
Iti multumim pentru increderea pe care ne-o acorzi cu privire la datele tale cu caracter personal si pentru ca ai alocat o parte din timpul tau citirii notificarii noastre cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Te rugam, nu ezita sa ne contactezi daca ai intrebari legate de datele tale cu caracter personal si prelucrarea efectuata de noi a acestor date.
Some text in the modal.